act naar outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

veeken

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
10
Mijn contanten en agenda staan in act 9.0, maar ik wil ze importeren in outlook 2007(legale versies) nu klik ik op bestand, import en export, business contact manager voor outlook , bestand importeren.
Nu moet er een mogelijkheid staan om act gegevens te converteren, maar er staat niets over act.
alleen .bcm .bcmx .BCM .csv .mdb .accdb ,xls .xlsx en outlook contactpersonen.
In de help staat dat er ook act dbf, pad in moet staan.
Moet ik nog wat installeren?
Groet Jan van der Veeken info@veeken.nl
 
(Engelse versie Outlook 2007): File -> Import and Export -> Import from another program or file -> Act! 3.0, 4.0, 2000 Contact manager for Windows -> Browse (=Bladeren) kiezen, blader naar de juiste map. Zie bijlage hoe dat er bij mij uitziet (zoekt dus naar .dbf bestanden).

(Nederlandse versie Outlook 2007): Bestand -> Importeren en exporteren -> Gegevens uit een ander programma of bestand importeren -> Act! 3.0, 4.0, 2000 Contact manager voor Windows -> Bladeren kiezen.

Iets extra installeren lijkt mij niet nodig.

Of Act! 9 hiermee ook gedekt is weet ik niet, maar probeer het uit, zou ik zeggen.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • import_outlook_act_contacts.JPG
    import_outlook_act_contacts.JPG
    39,4 KB · Weergaven: 37
lukt niet

Heb ik al geprobeerd, maar dit werkt niet met act 8 of 9.
Maar bij outlook contactmanager staat die mogelijkheid niet bij.
Volgens de helpfunctie van outlook contactmanager moer er een mogelijkheid zijn om act te converteren, maar als je kiest voor importeren staat die mogelijkheid er bij mij niet bij, hoe krijg ik die wel beschikbaar.

Jan
 
De software is alleen in Office Small Business 2007 en Office Professional 2007 geïntegreerd. In andere Office 2007 versies is de software niet inbegrepen, en moet dus los worden aangeschaft.

Kijk even hier voor de mogelijkheid een try-out versie te downloaden en installeren. Misschien kun je dan via de procedure uit de Help-functie je Act! 9.0 kontaktpersonen importeren.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
heb als busines contact manager

Maar ik heb al busines contact manager, maar de optie converteren van act bestanden zie ik niet staan zoals in de helpfile is beschreven.

Jan
 
Dan heb ik geen tips meer voor je. Ik heb het pakket nl. niet in mijn bezit.

Hopelijk kan iemand anders je nog een tip geven.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan